۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

جلیلی:

کم توجهی به رشته ورزشی موی تای/ورزش های رزمی دیگر بامحدودیت کمتر مواجه هستند

کم توجهی به رشته ورزشی موی تای/ورزش های رزمی دیگر بامحدودیت کمتر مواجه هستند

اراک - خبرگزاری مهر: دبیرمسابقات لیگ منطقه ای کشور ضمن انتقاد از کم توجهی به رشته ورزشی موی تای گفت: این رشته رزمی نسبت به رشته های دیگر با محدودیتهای بیشتری مواجه است.

علی جلیلی که مسابقات لیگ منطقه ای کشور دراراک را زیرنظر داشت به خبرنگار مهر گفت: از قبل به موی تای بهای کمی داده اند اما ورزش های رزمی دیگر خیلی پرقدرت تر و بامحدودیت کمتر بوده اند.

وی ادامه داد: هیچکدام از رشته های رزمی کشور از فن آرنج وزانو استفاده نمی کنند که این یک امتیاز به حساب می آید وقدرت موی تای به همین درقسمت بدن یعنی آرنج وزانو است که دررقم خوردن نتایج تاثیرگذار است.

جلیلی درادامه در موردشرایط ومیزبانی لیگ منطقه ای گفت: مسابقات لیگ منطقه ای برای بالا رفتن سطح مهارت تیم استان ها است وشرایط میزبانی بستگی به آمادگی تیم ها واستان های همجوار دارد و احتمال دارد مسابقات بعدی درجنوب و درخوزستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه میزبانی استان مرکزی درشرایط خوبی بود اما از زنظر خوابگاه  در حد متوسطی قرار داشت خاطرنشان کرد: به نسبت شهرهای دیگر میزبانی استان مرکزی بهتر بود.

دبیرمسابقات لیگ منطقه ای کشور در ادامه درمورد عملکرد ورزشکاران استان مرکزی گفت: ازنظریکسری فایترها ورزشکاران استان مرکزی نسبت به قبل افت داشته اند اما چند ورزشکار آنها نسبت به قبل رشد خوبی داشته اند وما هرهفته عملکرد استان ها رابررسی می شود و به فدراسیون داده می شود.

وی گفت:جوادنصیری رئیس انجمن موی تای بوکس ایران خیلی زحمت کشید تا این رشته ورزشی شکوفا شود اما به موی تای توجه کمی می شود و از نظرپوشش خبری و تصویری به ما کم لطفی می شود وامیدوارم که درآینده این رشته رزمی بیشتر دیده شود.
 

کد خبر 2130320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha